WYMIANA
Wymiana towaru na inny rozmiar lub model możliwa jest po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów ze Sklepem.
Telefonicznie + 48 501 05 82 93, + 48 502 629 535 lub e-mailowo – angelino.angelino@gmail.com.
Wymiana zakupionego towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania osobiście lub wysyłką na adres sklepu:
Angelino
Ul. J.I.Kraszewskiego 6
21 – 500 Biała Podlaska.
– wymieniając towar należy wypełnić formularz wymiany.
– zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania czy uszkodzeń.
– powinien być w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością oraz metkami.
– dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu,
– koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa Klient.
– Kupujący musi dołączyć dowód zakupu, paragon lub fakturę.
– Wymiana wiąże się z koniecznością ponownego opłacenia wysyłki.
ZWROT
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży przy sprzedaży internetowej bez podania przyczyn. Zwrot zakupionego towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania osobiście lub wysyłką na adres sklepu:
Angelino
Ul. J.I.Kraszewskiego 6
21 – 500 Biała Podlaska.
Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy z wykorzystaniem formularza zwrotu. .
– zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania czy uszkodzeń.
– powinien być w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością oraz z metkami.
– dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu,
– do przesyłki proszę dołączyć dowód zakupu ( paragon lub fakturę), wypełniony formularz zwrotu, dane osobowe potrzebne do dokonania przelewu oraz numer konta.
– koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty za zwrócony towar w terminie 14 dni ( od dnia otrzymania przesyłki od Klienta ) na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego. Proszę podać dane potrzebne do zrealizowania przelewu- formularz zwrotu
Ubranka szyte na miarę oraz zmieniane na życzenie Klienta nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
REKLAMACJA
Każdy zakupiony w Sklepie produkt objęty jest gwarancją. Długość i warunki gwarancji są określane przez producenta i różnią się u poszczególnych producentów.
Towar zakupiony bez wad nie podlega reklamacji.
Ubranka zakupione w promocji oraz szyte na miarę, a także zmieniane na specjalne życzenie Klienta nie podlegają reklamacji, wymianie ani zwrotowi (art. 38 ust. 3 u.p.k). Producent – Angelino zobowiązuje się dostarczyć rzeczy wolne od wad i uszyte ściśle według wskazówek Klienta.
W chwili odbioru towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi, oraz skontaktować się ze Sklepem.
Reklamacja powinna nastąpić przez wysłanie towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres Sklepu.
Angelino
Ul. J.I.Kraszewskiego 6
21 – 500 Biała Podlaska.
– zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania czy uszkodzeń.
– powinien być w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością oraz metkami.
– dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
– Kupujący musi dołączyć dowód zakupu paragon lub fakturę.
Po rozpatrzeniu reklamacji ( w terminie do 14 dni ) Sklep niezwłocznie informuje Klienta o decyzji w sprawie reklamacji.
Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Jeżeli towar jest wadliwy i z tego powodu następuje jego reklamacja, koszt przesyłki po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji pokrywa Angelino.