WYMIANA
Wymiana towaru na inny rozmiar lub model możliwa jest po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów ze Sklepem.
Telefonicznie + 48 501 05 82 93, + 48 502 629 535 lub e-mailowo – angelino.angelino@gmail.com.
Wymiana zakupionego towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania osobiście lub wysyłką na adres sklepu:
Angelino
Ul. J.I.Kraszewskiego 6
21 – 500 Biała Podlaska.
– wymieniając towar należy wypełnić formularz wymiany.
– zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania czy uszkodzeń.
– powinien być w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością oraz metkami.
– dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu,
– koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa Klient.
– Kupujący musi dołączyć dowód zakupu, paragon lub fakturę.
– Wymiana wiąże się z koniecznością ponownego opłacenia wysyłki.
ZWROT
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży przy sprzedaży internetowej bez podania przyczyn. Zwrot zakupionego towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania osobiście lub wysyłką na adres sklepu:
Angelino
Ul. J.I.Kraszewskiego 6
21 – 500 Biała Podlaska.
Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy z wykorzystaniem formularza zwrotu. .
– zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania czy uszkodzeń.
– powinien być w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością oraz z metkami.
– dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu,
– do przesyłki proszę dołączyć dowód zakupu ( paragon lub fakturę), wypełniony formularz zwrotu, dane osobowe potrzebne do dokonania przelewu oraz numer konta.
– koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty za zwrócony towar w terminie 14 dni ( od dnia otrzymania przesyłki od Klienta ) na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego. Proszę podać dane potrzebne do zrealizowania przelewu- formularz zwrotu
W przypadku zakupów powyżej 400 zł koszt przesyłki jest gratis, pokrywa go Angelino. Jeśli jednak Klient zdecyduje się na zwrot zakupionego od Angelino towaru, to pokrywa On koszt przesyłki, który poniosło Angelino. Kwota 15, 00 zł zostanie odjęta od kwoty zwrotu za zamówienie. W przypadku gdy część towaru została przez Klienta zatrzymana i jego wartość przekracza kwotę 400 zł opłata 15,00 zł za przesyłkę nie zostanie potrącona i środki zostaną w całości zwrócone Klientowi na podany przez Niego numer rachunku bankowego.
Ubranka szyte na miarę oraz zmieniane na życzenie Klienta nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
REKLAMACJA
Każdy zakupiony w Sklepie produkt objęty jest gwarancją. Długość i warunki gwarancji są określane przez producenta i różnią się u poszczególnych producentów.
Towar zakupiony bez wad nie podlega reklamacji.
Ubranka zakupione w promocji oraz szyte na miarę, a także zmieniane na specjalne życzenie Klienta nie podlegają reklamacji, wymianie ani zwrotowi (art. 38 ust. 3 u.p.k). Producent – Angelino zobowiązuje się dostarczyć rzeczy wolne od wad i uszyte ściśle według wskazówek Klienta.
W chwili odbioru towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi, oraz skontaktować się ze Sklepem.
Reklamacja powinna nastąpić przez wysłanie towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres Sklepu.
Angelino
Ul. J.I.Kraszewskiego 6
21 – 500 Biała Podlaska.
– zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania czy uszkodzeń.
– powinien być w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością oraz metkami.
– dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
– Kupujący musi dołączyć dowód zakupu paragon lub fakturę.
Po rozpatrzeniu reklamacji ( w terminie do 14 dni ) Sklep niezwłocznie informuje Klienta o decyzji w sprawie reklamacji.
Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Jeżeli towar jest wadliwy i z tego powodu następuje jego reklamacja, koszt przesyłki po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji pokrywa Angelino.